Nova ploča njujorškog MC-ija nije bez mana, no plijeni atmosferom te zanimljivim produkcijskim zahvatima
Dvadeset i četverogodišnji A$AP Rocky pripada generaciji MC-ija koji se više oslanjaju na produkciju negoli na vlastite tehničke sposobnosti. Na priči oko nastupnog mixtapea LiveLove A$AP iz 2011. A$AP je uspio sklopiti unosan, tri milijuna dolara vrijedan ugovor s RCA. Nastupni album zapravo ne odudara previše od estetike mixtapea, osim što je gostiju više, a produkciju potpisuju poznatiji producenti. A$AP Rocky opet se postavlja poput mosta između rodnog mu New Yorka i južnjačkog ekscesa koji uključuje i dirty south hi-hatove i narkotičku atmosferu chopped & screwed estetike. Ukoliko preferirate hip hop u kojem je tekstualnost manje bitna od glazbe, u ovom slučaju njezine iznimne slojevitosti ovo je album za vas.
Ukoliko očekujete novi Illmatic i brutalnu “liričnost”, slobodno preskočite. Osim atmosferičnih komada poput LVL i Hell, dvije poslovično odlične produkcije Clams Casina, tu su i neka vrlo zanimljiva iznenađenja. Drugi singl Fucking Problems s gostovanjima Kendrick Lamara, Drakea i 2 Chainza, nosi odlično iskorišten refren, a 1 Train, “posse cut” s gostovanjima Kendrick Lamara, Joey Bada$$a, YelaWolfa, Danny Browna, Action Bronsona i Big K.R.I.T –a posve odudara od svega ostalog na albumu, jer se svi skupa s producentskim wunderkindom Hit-Boyem odlučuju za kolektivni naklon Wu – Tangu iz zlatnog razdoblja 36 Chambers. Završnica albuma sa Suddenly donosi pak neočekivano introspektivni ton i zanimljivu produkciju koju potpisuje sam A$AP Rocky. Sveukupno gledano, LongLive A$AP nije bez mana, posebice u tekstualnom smislu, no isključite li se iz pomalo zamorne priče o slavi i uspjehu, ostaje niz simpatičnih one-linera, usporenih refrena i prije svega hipnotičke atmosfere.