EVO dolazi! Posrćući kroz šikaru, dok joj krhke lubanje malih glodavaca praskaju poput pucnjeva pod nemilosrdno šiljastim potpeticama jebozovnih Dolce&Gabbana štikli s čeličnim vrhom.
Te oh-tako poznate srneće oči fiksiraju se luđački na središnju udaljenost, ignorirajući trnovito grmlje i grane koje šibaju to surovo preplašeno, ali oh-tako lijepo lice. Na njezinim leđima, kirurškim putem spojene u čisto dekorativne svrhe, nalazila su se dva masivna krila suosjećanja. Na njezinu teturavom torzu mat-crna Versace haljina bez naramenica. U stisnutim šakama nosi motornu pilu oštrih zubaca. A u srcu – MRŽNJU!
VRATILA se! Prestanite PLAKATI! Princeza povučenih! Kraljica srca! Carica suosjećanja! Vojvotkinja potištenosti! Vladarica melankolije! Vrhovna vladarica jecanja! Carica SAMOSAŽALJENJA!
Engleska ruža je ustala iz mrtvih i ovaj put –
TO JE OSOBNO!
Ponovo su je skrpali vodeći svjetski neurokirurzi i učinili još ljepšom, još savršenijom, još više nalik svetici, još suosjećajnijom, još više sličnom srni, i još bolje opremljenom za dijeljenje instant-smrti nego ikad prije!
Njezino rekonstruirano meso pokriva kostur od titana. Vrhunsko mikro-spojeno lasersko oružje bruji ispod njezine kože boje breskve.
Zateturala je i stala, skenirajući vidokrug.
Usamljeni paparazzo – poput penisa, teleskopsko oruđe njegova nemoralnog zvanja visjelo je oko njegova mršavog vrata – ležao je skriven kamuflažom samo stotinjak metara ispred, blaženo nesvjestan divljačke smrti koja ga očekuje.
“JEBENAKRALJICA” vrišti Spencerstein dok grabi punu šaku visokokvalitetnog kokaina iz svoje Chanel torbice i rasipno ga nabija u svoje oh-tako-savršene nosnice prije nego zabije golemu motornu pilu u život koji je bijesno lajao. Preplašeni paparazzo odjedanput pogleda gore i usere se od šoka dok se okreće da vidi izluđujući prizor Dijanina zombijskog horor trupla kako posrće prema njemu vrišteći poput narikače na cracku nevjerojatnom brzinom, luđački režući zrak motornom pilom koja bljuje paru.
CRUMP! CRUMP! CRUMP! CRUMP!
Spencersteinica napada, puna bijesa, očiju mutnih od mržnje i
KABOOOOM!
Biva raznesena na komadiće kada slučajno stane na nagaznu minu.
Oh! To mora jebeno boljeti!
“MRTVA JE – OPET!” vrište ushićeni britanski novinari.
“HUZZAH!” urla orgazmična britanska javnost dok vadi milijune maramica u bojama britanske zastave, još mokrih od suza i skorenih od šmrklji, pripremajući se za još jedan tjedan potpuno ponižavajuće, nedostojanstvene, cendrave, podle i potpuno mučne zgrabi-priliku-dok-možeš masovne histerije, dok je još jednom skupljaju i stavljaju u lijes i besramno njome paradiraju ulicama Londona u orgiji tupe emocionalne masturbacije.
Govor Earla Spencera još je kontroverzniji, izrečen drugi put. “UBIJTE KUČKU!” on cvili upirući punašnim prstom u drhtavu Kraljicu i doista tugujuća gomila osvaja Abbey i istjeruje Liz, Phila i Charlieja Boya na ulicu, gdje ih na kraju stjeraju u kut, objese za noge o ulične lampe i na smrt pretuku vijencima cvijeća.
Ali u metežu srušen je poklopac lijesa i zapjenjena svjetina rastrgala je Dijanino tijelo na komadiće natopljene formaldehidom. Trebalo je upotrijebiti sve britanske vojne snage da bi se ponovno uspostavio red, skupili dijelovi raskupusanog mesa i konačno sastavilo Dijanu.
Ali tako je nevjerojatno uspješan bio drugi masovni festival plakanja da je donešena odluka da se još jedanput tijelo vrati u život, obuče u odjelce za lisice i da je, veselo uzvikujući, love paparazzi vitlajući sabljama i jašući na leđima izrezanih svinja koje će pratiti čopori slinavih pasa ubojica.
Britanska nacija, njezin histerični apetit za krvlju i plakanjem koji se tek otvorio, histerično zahtijeva da se ritual stalno ponavlja. Ovaj tjedan će je razapeti na križ na Salisbury Plainu, sljedeći će je objesiti na dizalicu užetom za bungee-jumping i puštati da pada nekoliko puta zaredom u rupu punu slijepih beba na cracku naoružanih mačetama i oštrim umjetnim zubima od nehrđajućeg čelika. Svaki put kad umre, cijela se nacija ujedini u suosjećanju koje grije srce i izlazi čudno pročišćena.
Sunce nikad ne prestaje sjati, Tony Blair nikad se ne prestaje smijati, stopa kriminala drastično pada i Stara Dama Britanija može se ponovo odgegati do male trgovine na uglu sa svojim psom Starim Toggerom i kupiti pola kile mentol-bombona i primjerak časopisa Daily Star bez straha od zlih namjera drogom zbunjenih devetogodišnjih pljačkaša na ilegalno motoriziranim skateboardima.
Odredi naoružane tajne policije imaju pravo upasti u kuće građana za koje se sumnja da nisu dovoljno tužni. Koncentracijski logori grade se za cinične, podrugljive i nesuosjećajne. Veliki zlatni kipovi Božice Dijane podižu se na svim glavnim gradskim trgovima, gdje se obavezno dva puta tjedno održavaju duboko duhovne svečanosti koje uključuju plakanje, jaukanje i škripanje zubima na temu boli uslijed kamenovanja. Pjesma Eltona Johna Candle in the Wind zauvijek ostaje na broju jedan, a posebno prerađena pjesma Sex Pistolsa Di-Anarchy In The UK na drugom je mjestu, dok su sva ostala glazba i umjetnost i sve druge emisije koje nisu povezane s Dijanom zauvijek zabranjene samo zbog male mogućnosti da bi mogle sadržavati nešto što bi moglo uvrijediti bilo koga od milijuna praznoglavih, majmunolikih obožavatelja njezina trupla, koji noćima tumaraju ulicama naoružani smotanim primjercima posebnog izdanja časopisa Hello! izdanog u čast Dijani Princezi od Wellsa, kojim su spremni prebiti na mrtvo svakoga koga uhvate da ne nosi crninu i žalosno cvili poput zlotvora iz pakla.
Nova Britanija! Novi Laburisti! Nova Histerija! Holokaust nuklearne ljubavne bombe pretvara gradove diljem Britanije u emocionalne Nagasakije trajno pokošene vatrenim olujama prisilne sućuti, dok 55 milijuna uštogljenih drhte kao jedan, a kanali postaju crveni od pjenaste krvi umjetnih plavuša sličnih Dijani, koje su prije bile teški transvestiti, a sada režu žile u organiziranim masovnim samoubojstvima u čast princezi iz bajke, čiji su život tako tragično uništili parazitski androidi Kuće Windsor s velikim ušesima.
Vidio sam budućnost! To je slika jebačke Dolce&Gabbana štikle s čeličnim vrškom koja gazi lice seljaka zahvalnog smiješka – ZAUVIJEK!…. Želatina Cobain u luđačkom flashbacku kao
ŠMRK!
Tri vrlo otrovna grama mljevenih zdjeličnih kostiju beba na cracku, luđački složenih u dva masna petaka da bi se divljački zabili u osam milijuna vrišteće osjetljivih završetaka živaca na krastama obraslim krajevima njegovih crvenih oguljenih nosnica.
“JEBENI OMMMMMMMM!” zavrištao je blaženo ćelavi budistički kurvin sin u potpunom lotus-položaju, dok je istodobno prdio kroz nos, srao kroz usta, bljuvao vatru kroz oba uha i izbacivao mucice kroz ispljuvine svojega bolno nabreknutog kurca koji se grčio (dok se njegova golema ćelava glava spektakularno vrtjela za 360 stupnjeva s 347 okretaja u minuti, u stilu Linde Blair – naravno!).
“BUM ŠAKA!” luđački je kriknuo vrlo uspješan izdavač kontroverzne trash fikcije, dok su ga nogama mlatili kao epileptičnu bebu tuljana na betonskom podu posutom ampulama anaboličkih steroida jednog nacističko-skinheadskog diska sa zasljepljujućim stroboskopom, gdje je DJ bio zbog sifilisa poremećen glavni zapovjednik detektiva nadrogiran ilegalno zaplijenjenim peyotom, heroinom, kokainom, travom i s deset žurno ispijenih zemljanih demižonki konjaka od trule divlje jabuke s crvom zaraženim hepatitisom B i obilno začinjenim jakim eksperimentalnim CIA-nim LSD-om, dok se uz to pikao u lijevu očnu jabučicu iglom punom DDT-a i smijao se poput drkadžijske čipmpanze na cracku.
“ALELUJA!” manijakalno je blebetao Cobain prije nego što se divljački opustio, kao da se svaka kost u njegovu surovo zlostavljanom tijelu napadnutom rakom odjedanput pretvorila u tekućinu, spektakularno odvratnim naporom preskočila ograničenja vrste i pretvorila se u mutantsku miksomatozu koja je uzrokovala da odjednom divlje padne licem prema dolje na iglama posut stol od nehrđajućeg čelika, što je popraćeno odvratnim hrskanjem dok se njegov nos nasilno susreo s posudom od rezana stakla koja je sadržavala 47 grama visokokvalitetnog kristalnog metadona – prskajući krv, šmrklje, drogu i komade stakla obložene nosnom hrskavicom po slikama golih brazilskih tinejdžera koji žive na ulici a koje je Cobain držao zalijepljene na zidu svog odrpanog ureda za vrijeme kada je trebao hitno drkati.
“NIRVANA!” zacičao je brutalno, dok je njegovo salom obloženo golo tijelo prolazilo kroz niz zastrašujućih, traumatičnih nenamjernih grčeva, a slomljena olupina njegova udarcem razbijenog olfaktivnog organa grozničavim entuzijazmom instinktivno lebdjela iznad slomljenog stakla, pomiješana s kristalnim metadonom koji se nalazio u njegovoj neposrednoj blizini.
“EUREKA!” zaurlao je skačući na noge, obuvene u kombinaciji sandala-čarapa, i zatim potrčao preko ureda, te nogom otvorio vrata tajnog podruma gdje je držao zalihu napola-lobotomiziranih bivših rock-plaćenika, lancima privezanih za procesor riječi i spojene na cijevi koje su njihova gnojava polumrtva tijela hranili vodenastom kašom i dovoljnom količinom opasnih droga koja im je tijela održavala umrtvljenima, a njihove osakaćene mozgove stalno na rubu potpune psihoze.
“RADITE, KURVINI SINOVI, RADITE!” grmio je Cobain dok je šetao među redovima autora-robova staklenog pogleda, pucajući divovskim bičem i ljutito pljujući dok su koščati prsti njegovih bezumnih podanika tipkali 200 riječi u minuti, 24 sata svaki dan, svaki tjedan, svaku godinu mućkajući beskrajan niz klasika šund-književnosti s naslovima poput PRSATE NACISTIČKE DROLJASTE REDOVNICE U KIBERPROSTORU!, JEBANJEM ŠAKOM DO SLOBODE!, VOŽNJA S INTELEKTUALNIM KRVNIM NEPRIJATELJIMA, BEBA NA CRACKU, CRACK-MASAKR NA TULUMU KANIBALSKIH PEDOFILSKIH STUDENATA MEDICINE LUDIH ZA REZANJEM!, PONIZNI DEČKO OVISNIK O HEROINU KAO SEKS IGRAČKA!, UBIJAM ZA PIVO!, SKINHEAD SE ŠEVI U KENJARU!, POBUNA LUDIH KUNG-FU SNIFERA LJEPILA OVISNIH O SAMOUNAKAZIVANJU!, POSRAO SAM VRUĆU SPERMU MILIJUNA NOVIH LABURISTIČKIH STRUČNJAKA ZA ODNOSE S JAVNOŠĆU U SLABO OSVIJETLJENOJ I PRAZNIM PAKETIĆIMA DROGE ZAKRČENOJ STRAŽNJOJ ULIČICI IZA BOMBAYSKOG BORDELA!, MOJ ŽIVOT DROGOM POREMEĆENOG I STRAŠNO LOŠE PLAĆENOG LUDOG MAJMUNA, ROBA KONTROVERZNOG ENFANT TERRIBLEA I LOŠEG DEČKA, PISCA MARTINA AMISA U KOJEM SAM VOLIO SVAKU JEBENU MINUTU SVAKOG JEBENOG DANA!, JAHAČ NA DREKU S MREŽASTIM ČARAPAMA, INTELIGENTNI DŽUNGLOM IZLUĐENI TVOR-MUTANT-SEKSUALNI ROB, KANIBAL OVISNIK O UZBUĐENJU, NARKOMANKA SAMOHRANA MAJKA IZVANZEMALJKA, DILERICA CRACKA UBOJICA POLICJACA ANDROIDNA POBUNJENICA, KURVE REDOVNICE IZ KLINIKE ZA ODVIKAVANJE, PAKAO HLADNE PURICE PROTIV LUBANJE PEDERSKOG PLAĆENIKA – JEBENI PSIHOPOLICAJAC ODREDA ZA DROGE SVEMIRSKI FAŠIST OBOŽAVATELJI RANGERA IZ MINITAKSIJA ZAPRLJANOG ISPOVRAĆANIM KEBABOM – PAKLENIPLANET 9 NA DOPU!2 – SCENARIJ koji se prodao u milijunima primjeraka i učinio Cobainovu izdavačku kuću Rov za tugovanje najuspješnijom malom tvrtkom u Europskoj uniji.
“Tajna mog uspjeha?”, vragolasto je pitao Cobain dok je buljio u vlastiti odvratni odraz u kičavom malom, oniksom obloženim narko-ogledalu, koje je nesigurno balansirao na vrhu krastave glave jednog od njegovih brzotipkajućih zaposlenika, a na kojem je on rezao debelu crtu sramotno jeftinog dopa začinjenog klinički čistim kokainom i prahom adrenalinskih žlijezda bebe pigmejske čimpanze, žiletom prepunim skorene krvi koji je držao kao suvenir na osamnaesti i najuspješniji pokušaj samoubojstva svoje treće žene.
“Pa morao bih reći da se najvjerojatnije krije u načinu na koji se služim najnovijim otkrićima komunikacijske tehnologije kako bih održao svoj tim vrijednih pisaca u toku s najnovijim trendovima!”, hvalio se Cobain dok je lagano mahnuo zdepastom, od uboda natečenom šapom prema smrdljivim redovima poluandroidnih nadničara koji su bljuvali organe i čije su odvratno natečene glave nosile teške metalne slušalice iz kojih je prštala kontroverzna, ekstremna pop glazba ravno u njihove njišuće lubanje, dok su video uređaji izbacivali kazete prepune zastrašujućih prizora pokolja, mučenja, dječjih crtića i trostruko zabranjenih tvrdih europskih pornića ravno u vizualni korteks robova kroz složene špagete raznobojnih žica.
“I to sve izlazi van...SNONNNNNNK! uh! uh! uh! uh! uh!....EVO!!!!”, uzbuđeno je vrisnuo svinjski parazit dok je skakao kao psihotični sumo-borac u stražnji dio vlažno-hladne podrumske prostorije prepune štakora, gdje je držao najmoderniji laserski pisač koji je divljački ispljunuo još jedan krajnje psihotičan totalni-sigurni hit, ali strašno neknjiževni roman koji izrabljuje tinejdžere a bezumno je nastao u nekoliko sati iz drogom potpuno zamućenog uma jednog otetog, anonimnog rock-nadničara čija je osjećajnost bez milosti uništena nemilosrdnim i potpuno desenzibilizirajućim neprestanim nizom neopravdano nasilnih, prekomjerno seksualnih i potpuno bezukusnih kulturnih otjecanja, zatim razbijenog na atome kompjutorski stvorenim superorgazmima koji bi razvalili njegovo oslabljeno tijelo za nagradu svaki put kada bi smislio primitivnu rečenicu, prljavu scenu seksa ili odvratno nasilni scenarij svinji-su-odrezali-uho-u stilu-Reservoar Dogsa – koji je jasno preskočio granice civilizirano dobrog ukusa i pao vrišteći u ponor barbarstva, perverzije i opasno poremećene dekadencije koja slijedi.
(Ali zadnji su se smijali pisci – jer gutač-tableta, svinjski parazitski umjetnik, izdavač-svodnik, honorarni diler trave i raspačivač tvrdokornog pedofilskog porna nije shvatio da su to zapravo bili najbolji radni uvjeti koje su rock-nadničari ikada imali).
“Dođi k meni moje dijete!”, slavodobitno se smijao Cobain dok je pohlepno strgnuo prvu stranicu romana
SISATA TINEJDŽERSKA TERORISTIČKA FUFICA
S engleskoga prevela Margareta Matijević.
Ulomak romana Tits-out Teenage Terror Totty, Creation Books, 1999.